Vertrek - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Gertjan Stuij - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Gertjan Stuij - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

11 Juni 2018 | Duitsland, Winterberg

Na een week van afscheid, kuilen en voorbereidingen ben ik afgelopen zaterdagavond om half 7 vertrokken. Een dag later dan gepland, maar dat flexibele hoort nu eenmaal bij mij.

Mijn eerste stop zou Winterberg zijn, omdat daar veel Nederlanders gaan skiën, wilde ik het ook wel eens zien (alleen dan zonder sneeuw). Het begon alleen al te vroeg te schemeren dus heb ik een afgelegen parkeerplek opgezocht en de wandelaars die daar langskwamen netjes begroet. De nacht begon onrustig door veel lichtflitsen en later kwam ook het onweer en de regen. Na een korte nacht toch maar doorgereden naar Winterberg. Daar heb ik een ruime 2 uur gewandeld en plannen gemaakt voor de volgende dag.

Vandaag staat op de planning om naar Kassel te gaan om daar wat elektronica artikelen te kopen (GPS tracker, extra micro-SD kaart), die ik vergeten was in de voorbereidingen. Daarna rijd ik verder naar de Tsjechische grens om een nationaal park (Saxon Switzerland National Park) te bezoeken.

Tot zover mijn updaten, de frequentie van deze reisverslagen moet ik nog even bekijken, maar links in het scherm kun je je aanmelden voor deze reisverslagen, zodat je een email krijgt als er nieuw reisverslag opstaat.

  • 11 Juni 2018 - 18:41

    Miranda:

    Goed begin Gertjan! Veel succes en mooie ontmoetingen. Rij-s
    veilig! ☺groet Miranda

  • 11 Juni 2018 - 20:12

    Anja Boom:

    Fijne en goede reis! Groetjes tante Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertjan

.

Actief sinds 09 Juni 2018
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 10138

Voorgaande reizen:

09 Juni 2018 - 15 November 2018

Nederland - Kirgizië - Nederland

Landen bezocht: