Zlatna na Ostrove - Hongarije - Reisverslag uit Zlatná na Ostrove, Slowaakse Republiek van Gertjan Stuij - WaarBenJij.nu Zlatna na Ostrove - Hongarije - Reisverslag uit Zlatná na Ostrove, Slowaakse Republiek van Gertjan Stuij - WaarBenJij.nu

Zlatna na Ostrove - Hongarije

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

20 Juni 2018 | Slowaakse Republiek, Zlatná na Ostrove

Ondertussen ben ik aangekomen in Slowakije, waar ik verblijf ik een huis met 11 anderen over de hele wereld.

Ik ben na mijn laatste blog wnaar het Saxon Switzerland National Park (vlakbij de grens Duitsland/Tsjechie) geweest en heb daar 2 dagen rond gelopen. Zeker een aanrader om daar nog eens naar toe te gaan! (zie bijgevoegde foto)

Na deze dagen ben ik door Tsjechie gegaan en nog een avondje door de stad Brno gelopen en vervolgens doorgereist naar een vriendin van mij in Bratislava. Zij heeft de de stad laten zien in 2 dagen, voordat we naar het werkkamp in Zlatná Na Ostrove gingen.

Ondertussen had in de Facebookgroep van het werkkam een jongen gevraagd of ik hem op kon halen in Hongarije, omdat hij met de fiets uit Servië was gekomen, maar dit viel niet helemaal mee. Dus ik heb hem opgehaald en naar de anderen gegaan.

We zijn een groep van 12 mensen uit 11 verschillende landen: Spanje, Frankrijk, Duitsland, Italië, Tsjechië, Slowakije, Servië, Macedonië, Mexico, Maleisië en 2 Nederlanders. Hier werken we op een ecologische boerderij die ook een zijarm van de Donau weer in ere gaan herstellen voor meer biodiversiteit. We werken 6 uur per dag en gaan verder zwemmen in de Donau, kanoën, doen spelletjes met elkaar en leren over elkaars land. Ik blijf in Zlatná na Ostrove tot 29 juni.

Ondertussen ben ik vervolgplannen aan het maken en heb twee berichten gestuurd naar verschillende locaties bij mijn volgende stop in Bulgarije.

  • 20 Juni 2018 - 17:13

    Joanne:

    Hee Gertjan,

    Dat ziet er fantastisch uit!

  • 04 Juli 2018 - 15:52

    Christian Vd Spek:

    Hee ouwe baas, Klinkt goed! Goed om te weten dat je lekker op pad bent! Geniet ervan en groeten uit NL!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertjan

.

Actief sinds 09 Juni 2018
Verslag gelezen: 1200
Totaal aantal bezoekers 10101

Voorgaande reizen:

09 Juni 2018 - 15 November 2018

Nederland - Kirgizië - Nederland

Landen bezocht: